
MS Teams
telefooncentrale


Microsoft Teams
Telefooncentrale
Onze Microsoft Teams-telefooncentrale biedt een kosteneffectief alternatief voor bellen via MS365. Met de Microsoft ☎ Teams-integratie kunnen gebruikers bellen via 3CX SIP-trunks en daarmee gebruikmaken van lage nationale en internationale tarieven van lokale SIP-providers.
3CX biedt een naadloze uniforme ervaring voor zowel 3CX-gebruikers die bellen naar Teams-gebruikers als voor Teams-gebruikers die bellen via een interface waarmee ze al vertrouwd zijn.
✔ Bespaar op Teams-licenties.
✔ Geen dure MS-abonnementen voor (inter)nationaal bellen.
✔ Altijd en overal bellen, dankzij gratis 3CX-apps voor iOS en Android.
3CX
Weet precies door wie u wordt gebeld
Weet precies door wie u wordt gebeld nog voordat u de telefoon opneemt.
Integreer uw ☁CRM- of helpdesksysteem met 3CX. Houd klantgegevens bij de hand en zie wanneer uw klant u voor het laatst heeft gebeld, met welke medewerkers hij of zij heeft gesproken en wat het onderwerp van het gesprek was.
Zo besparen de medewerkers van uw callcenter tijd, maakt u indruk op uw klanten en kan u problemen sneller oplossen dankzij volledige klantrecords. Uw klanten zijn extra tevreden, u kan meer gesprekken verwerken en een hogere omzet halen! Dankzij de integratie kan u ook direct vanuit uw ☁CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten en het gesprek meteen te registreren.
Bij inkomende oproepen van nieuwe nummers kan u meteen een nieuw klantrecord maken. Werk naadloos in beide apps en voer telefoongesprekken zonder de interface van uw CRM-software te verlaten. U geeft uw salesteam vleugels.
✔ Koppelt beller-ID aan een record in uw CRM.
✔Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers.
✔ Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis.
✔ Maak indruk op klanten en bespaar uw medewerkers kostbare tijd.
