ittes it

MS Teams
telefooncentrale

Microsoft Teams

Telefooncentrale

Onze Microsoft Teams-telefooncentrale biedt een kosteneffectief alternatief voor bellen via MS365.  Met de Microsoft ☎ Teams-integratie kunnen gebruikers bellen via 3CX SIP-trunks en daarmee gebruikmaken van lage nationale en internationale tarieven van lokale SIP-providers.
 
3CX biedt een naadloze uniforme ervaring voor zowel 3CX-gebruikers die bellen naar Teams-gebruikers als voor Teams-gebruikers die bellen via een interface waarmee ze al vertrouwd zijn.
 
Bespaar op Teams-licenties.
Geen dure MS-abonnementen voor (inter)nationaal bellen.
Altijd en overal bellen, dankzij gratis 3CX-apps voor iOS en Android.
 
 

3CX

Weet precies door wie u wordt gebeld

Weet precies door wie u wordt gebeld nog voordat u de telefoon opneemt. 

Integreer uw ☁CRM- of helpdesksysteem met 3CX. Houd klantgegevens bij de hand en zie wanneer uw klant u voor het laatst heeft gebeld, met welke medewerkers hij of zij heeft gesproken en wat het onderwerp van het gesprek was.

Zo besparen de medewerkers van uw callcenter tijd, maakt u indruk op uw klanten en kan u problemen sneller oplossen dankzij volledige klantrecords. Uw klanten zijn extra tevreden, u kan meer gesprekken verwerken en een hogere omzet halen! Dankzij de integratie kan u ook direct vanuit uw ☁CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten en het gesprek meteen te registreren.

Bij inkomende oproepen van nieuwe nummers kan u meteen een nieuw klantrecord maken. Werk naadloos in beide apps en voer telefoongesprekken zonder de interface van uw CRM-software te verlaten. U geeft uw salesteam vleugels.
 
Koppelt beller-ID aan een record in uw CRM.
Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers.
Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis.
Maak indruk op klanten en bespaar uw medewerkers kostbare tijd.

IT oplossingen op maat nodig ?

Sitemap
Onze diensten
Partners

© 2023 ittesit BE0751.636.865